torsdag 11 november 2010

svart, vitt och allt däremellan

Håller på att måla lite. Superdupermega kul! Får aldrigt riktigt nog liksom.
Jag tycker alltid det är roligt att måla. Spelar ingen roll om det går bra eller dåligt,
det är roligt oavsett. "Jag tycker till och med det är roligt dom gånger det går dåligt"
-hur nördigt ambitiöst låter inte det egentligen? äsch, strunt samma. Jag är en stolt nörd :)
Kan inte komma på någon annan grej jag tycker är rolig när det går dåligt. Gör ni det?
En liten titt på det jag målar just nu....

Daniel Adams Ray har hållt mig sällskap i stort sett hela dagen.
Shit vilken kille! Köp hans nya skiva vetja! Den är grym.

2 kommentarer:

  1. Du, det där ser ut att vara en konstig tavla... Spännande! Som Alltid! <3

    SvaraRadera
  2. Spännande ska det bli o se denna konstverk, vad kan det vara....nyfiken är jag. ;)

    SvaraRadera