söndag 21 november 2010

fullspäckad du vet, som jag gillar

Mina helger har en tendens till att vara riktigt fullspäckade med saker, så även denna : )
Det har varit full rulle hela tiden, inte minst i dag.
Så hur har dagen sett ut då?
Jo.
Den började med att jag vaknade ganska sent för att vara mig. Vaknade runt klockan 9:30.
Gick upp. Åt en riktigt god söndagsfrukost med ägg och hela köret.
Efter frukosten fixade jag med lite beställningar på datorn.
Efter beställningsfixet åkte jag in mot stan (Örebro) för fotograf-fotografering.
Nej nej, det är inte jag som har blivit fotad. Nej. Det är mina bebisar som har blivit fotograferade.
Bebisar tänker ni. Mina tavlor menar jag. Mina målningar är mina bebisar förstår ni :)
Fotografen, Johan Bernström, var/är riktigt grym! Rekommenderar honom starkt! (btw har han en bild publicerad i aftonbladet i dag, coolt va?).
Johan, Jag och Tavlorna höll kring vid slottet. Det blev grymma bilder i rikitgt ruffa miljöer. Precis som jag vill ha det. Efter fotograferingen vid slottet åkte vi hem till Johan för stilleben fotografering + fika. När allt fotande var över valde vi ut bilderna på datorn. Är mycket nöjd över resultatet. (Ni kommer få se bilderna på hemsidan när den blir klar). När allt fotoarbete var klart sa jag hej och tack, sen åkte jag mot Subway för inhandling av 3st menyer. Dom 3 menyerna åkte jag med till min syster och man. Sen blev dom 3 menyerna uppätna av oss 3. Vi hade en riktigt trevlig måltid tillsammans. Alltid trevligt att umgås med syster Lollo och svåger Niklas <3

Nu sitter jag i sängen i gästrummet hemma hos Mamma där jag avslutat kvällen.
För ett par timmar sen åt vi bakadpotatis med goda röror och sallad. Mums. Vi pratade om dagen och om sushi (tack för stavningen Daniel).
Så nu är jag mätt och belåten och redo för morgondagen!!!

Morgondagen som ska spenderas i Sthlm med min kära barndomsvän Sandra! Wehooi!
Eftersom jag inte har tillgång till min usb-kabel till kameran, då den ligger hemma o inte här, kan jag tyvärr inte lägga upp några dagsfärska bilder. Kan lägga upp lite av dagens bilder i övermorgon eller så :)
Men en bild ska ni såklart få! Ni får en bild som är tagen på Sandra i våras när vi satt på ett fik.

Extra Extra!
(Bonusmaterial för den härligt nyfikna)Andra saker som har innefattat min helg:
Barnpassning och snölykt- och snögubbebyggen.
Lyxig middag med hummer.
Avslappning på spikmatta.
Film-mys.
Målning av tavla.
Ny frisyr.
Mycket glass i smaken valnöt från SIA.

2 kommentarer:

  1. MYSIGT att Du hälsade på en Stund! <3

    Love U!

    SvaraRadera
  2. fullt upp verkar du ha haft det... ;)

    SvaraRadera