måndag 1 november 2010

trevligt umgänge

Jag har kramp i mina mungipor. Det har jag alltid efter att jag umgåtts med två av världens bästa tjejer.
Får jag lov att presentera - Karolina och Frida! Mina pärlor!
Dom har varit strösslet på min glass sedan åk7.

Ikväll har vi tre plus ett till gäng kvinnor varit hemma hos Fridas mamma Maria.
Jag hade PartyLite visning där. Ni förstår, på fritiden (hela mitt liv känns som fritid, men ändå) är jag konsult för PartyLite. Ni kan läsa mer om vad det är här eller så är det bara att fråga mig om ni vill. Ikväll var Maria värdinna och det var fasligt trevligt! Det bjöds på mycket skratt och riktigt god fika.
Jag köpte chokladflarn av Fridas lillasyster Erika. Hon och några av hennes kompisar samlar in pengar till ett projektarbete som ska leda till en resa till Sälen.
Karro sponsrade också Erika genom att köpa chokladdrömmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar