lördag 27 november 2010

jag som älskar broscher och allt

När jag kom hem i går låg det ett brev och väntade på mig i mitt rum.
Ett brev, med lite tyngd i, som gjorde mig nyfiken.
Vad kunde det vara, och vem kunde det vara i från?
Jag kikade på kuvertets baksida och kunde läsa att avsändaren var min vän Kattis.
Med ett brett leende på läpparna öppnade jag kuvertet och fick upp en
jättefin rosettbrosch och en lapp med fina ord på. Jag blev så himla glad! Katta är för go hon!

1000 tack Kattis! Kommer alltid att tänka på dig när jag har min Kattisbrosch på mig! :)

4 kommentarer:

  1. Hon är så gullig och omtänksam!
    Kan tänka mig hur glad du blev!

    Puss

    SvaraRadera
  2. Vilken Fin!
    Vad Gullig K är! <3

    SvaraRadera
  3. snyggt...måste leta fram en brosch som jag fick när jag var 8 år gammal,ligger någonstans i en ask :))

    SvaraRadera
  4. ÅH Jag kände på mig att du skulle tycka om den, den är så Lillian. Du är så bra och go, sprider go värme och glädje omkring dig alltid. Du är speciell <3

    SvaraRadera