torsdag 18 november 2010

gårdagens och dagens

Yo kamrater! Whats up?
I går var jag på BIO med min vän Daniel. Vi såg Jackass 3 i 3d. Shit vad vi skrattade! Hela biografen skrattade! En sån sjukt störd humor, knappt man vill erkänna att man finner ett nöje i det men sån är sanningen. =)

I dag har jag spenderat nästan hela dagen hemma hos min mamma. Vi har haft det jättemysigt.
Jag hade med mig en del av mina målningar som jag visade för henne. Det blev en liten minivernissage i hennes vardagsrum. Tyvärr utan snittar men vad gör det? Inte ett dugg. Framförallt inte när det, ett par timmar senare, serverades våfflor till kvällsmat!
Det ni! Våfflor med grädde och sylt. Aldrig fel!
 Tyvärr har jag inte ett ända fotografi(!) på varken gårdagen eller dag-dagen, så det får blir en lånad bild från google på nån random unge som käkar våfflor i stället. Hoppas det är ok?

1 kommentar:

  1. Bättre ett foto på en googlad unge än inget foto alls -som det gamla ordspråket säger ;)

    SvaraRadera