torsdag 4 november 2010

knåda knåda knåda

Den här kvällen spenderar jag hemma hos min syster Louise och hennes man Niklas.
Vi har jättemysigt!
Just nu väntar vi på att brödet som jag och Louise bakat (eller ja, det är mest Louise som ha bakat. Jag har bara rört om lite i degen då och då, så det är knappt att det räknas) ska bli klart. Det står i ugnen och gräddas just nu. Jisses så gott det ska bli. Jag är en riktig brödälskare ska ni veta!

Tyvärr glömde jag kamerasladden hemma så detta blir ett inlägg utan bilder. Egentligen tycker jag sånt är jättetråkigt men nu får det bli så. Eller.. njaee. vänta en stund. Jag ångrade mig, ni ska få en bild i alla fall. Men det får bli en bild som är tagen i våras. Det är den enda bilden jag har som jag äter bröd på nämligen. =)
Jag äter bröd i förgrunden.
Linnéas karl Tonye läser texten på en importerad ölburk från Tyskland i bakgrunden.

2 kommentarer:

  1. Mysigt att Du är här Syster! <3
    Ännu mysigare är det att Du står o diskar efter bakandet nu, så slipper jag det :)

    Puss & Kram

    SvaraRadera
  2. taggar inför lördag! :D:D:D:D

    SvaraRadera