tisdag 19 oktober 2010

Inte idag, i dag, men i morgon, imorgon.

Hej!
Vad kul att du hittade mig!
Jag heter Lilian Sundevall. Min blogg heter också det, fast tvärtom, eller hur man säger.
Kanske kan tyckas lite fantasilöst men det är det inte.
Bloggen ska handla om mig och jag är inte fantasilös.
Så jag tyckte det är ett passande fantasifullt namn på en blogg som ska handla om mig.

Men jag börjar inte blogga idag. Jag börjar imorgon.

En grej bara.
Det finns dom som inte tycker att man ska skriva idag och imorgon som jag skrev utan istället skriva i:na lite längre ifrån som så här: i dag, i morgon. De människorna brukar även tycka att istället ska skrivas som i stället istället. Sen finns det dom som hellre skriver ihop i:na med dag, morgon och stället sådär som jag precis gjorde.. Sånna larviga detaljer hakar vi inte upp oss på här.
Det spelar ingen roll hur man väljer att skriva. Här i min blogg får man skriva, tycka och kommentera som man vill. Bara man förstår vad som menas.
I min blogg ska jag försöka skriva så att ni förstår vad jag menar.
Meningsfulla grejer om livet och sånt.
Vi ses imorgon!
Då ska jag låta er lära känna mig lite bättre.

4 kommentarer:

  1. Kul jag kommer forsätta följa dig här :)

    SvaraRadera
  2. Jag med :) Men med en blogspotblogg kan man väl inte hålla koll på hur många läsare man har, eller har jag fel?

    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad trevligt!
    Det har känts lite tråkigt och tomt den sista tiden när det inte hänt så mycket i din gamla blogg! Så jag är glad nu... =)
    Kramar, Therése

    SvaraRadera
  4. Det blir trevligt att följa din blogg!

    Kram faster

    SvaraRadera