torsdag 21 oktober 2010

en röd kopp med vita prickar och mycket kärlek

Igår smög mamma och jag iväg på en MammaOchLilianDag.
Vi hade så där mysigt som bara en mamma och en dotter kan ha med hemlisar och fika och så.





Mamma var på jakt efter en kappa och ett par jeans. Hon fick tag i båda delar.
Ojojoj så fin hon blev i sina nya kläder! Som en riktig primadonna, men det vill hon inte visa på bild.

Under tiden mamma provade kläder, med fördraget draperi till sin provhytt, blev jag som smakråd ganska sysslolös. Så för att få ha något att göra passade jag på att prova lite jag med.
Jag provade den här jackan som jag blev förtjust i redan vid första ögonkastet.
Efter att ha provat den blev jag ännu mer förtjust i den, nästan lite kär, men jag hade jag inga planer på att den skulle följa med mig den hem.
Men det hade visst mamma planer på att den skulle göra, för vet ni vad?
När vi kommer ut ifrån butiken får jag en påse i handen med gissa vad i? Jackan!
 "Varsegod, jag tyckte du var så fin i den" sa mamma och log så där fint som bara hon kan <3

10 kommentarer:

  1. Hej Lilian!

    Är ni i Hallsberg? Jag tycker att jag känner igen caféet!!!
    Vad mysigt att vara ute med sin mamma!

    Kram från faster

    SvaraRadera
  2. guuud vad gullig mamma du har!! =) haha jaa, jag har inte kommit på ngt än. kommer du på ngt får du gärna hjälpa till;)

    SvaraRadera
  3. Det finns inget som är så underbart som en egen mamma mys-dag <3

    Snygg jacka, Den klär en snygging som du!

    Måste säga att jag sitter och myser när jag läser dig blogg, den sprider mys :)

    Puss och Kram din Syster Linnéa

    SvaraRadera
  4. sv_ ja visst var dem! Vad har du för kamera förresten? :)

    SvaraRadera
  5. Mamma mona är juh så underbar <3
    Snygg du var i den, en riktig sötnos.

    SvaraRadera
  6. Snygg jacka!! Passa dig perfekt :)
    Snälla mamma Mona :)
    Härligt med mysdagar!!!

    SvaraRadera
  7. Världens sötaste kopp ju! ^^
    Sv: ja vist! :P

    SvaraRadera
  8. Mammor är snälla.....

    SvaraRadera