tisdag 26 oktober 2010

en hög med äventyrliga vänner

Oh vad det är fint med gamla resväskor! Speciellt mina gamla resväskor. Dom är kolosalt fina.

Jag har ett skönt gäng med gamla väskor. Det här är bara tre av dom, egentligen ska dom vara fem fler ungefär. Resten av gänget står hemma hos min syster och hennes man. Dom har fått bott där undertidenjagflyttatruntlite. Men snart kommer hela gänget vara samlat igen. Det är bra för jag saknar dom.
 Jag gillar uttrycket dom har. Lite som att dom alltid är redo för att ge sig av på en resa.
 Den svarta i mitten är fylld med färger och penslar så den är ofta med mig ut på äventyr.

 Det kan hända att ni får se resten av mina finfina väskor en annan dag.

3 kommentarer:

  1. Dina väskor saknar Dig också! <3

    SvaraRadera
  2. Jättefina! Jag har också varit påväg att köpa såna fina på loppisar, men de är så opraktiska att faktiskt resa med...Men om man har plats är de ju fina bara att ha liggande hemma :)

    SvaraRadera
  3. jäklar vad jag älskar dina väskor! :O

    SvaraRadera