söndag 5 december 2010

en dino av trolldeg

När jag var liten fullkomligt älskade jag dinosaurier och krokodiler! Intresset började tidigt, när jag var omkring tre år. En aning annorlunda fascination hos en liten flicka kanske. Mina storasystrar och tjejkompisar älskade att leka med sockersöta my little ponys. Själv lekte jag med dinosauriousar av plast. Ibland lånade jag mina systrars my little ponys i smyg, dom var nämligen ett perfekt och delikat käk till mina dinosar...

För någon vecka sedan, fick jag den här superfina dinon i trolldeg av min systerson Teddy.
Gissa om jag blev glad! Jag blev minst lika glad nu som jag skulle blivit för en sisådär 15år sedan :)


 Tack mosters gullunge!

6 kommentarer:

  1. Nä nu jäklar! Använde du mina Ponnys till dinosaurie mat! Det var som 17! ;)

    Vilken FIN Dino Teddy gjort till Dig! <3

    Kram Å Puss

    SvaraRadera
  2. Oups, var inte meningen att du skulle ha läst det där Lollo =) lalala´...

    Visst är den fin! <3
    Puss & Kram

    SvaraRadera
  3. Du ska bara veta vad vi använde dina Dinosaurier till ;) Höhö!

    Puss puss!

    SvaraRadera
  4. Va?! Nä nu jäklar ;)
    Puss! <3

    SvaraRadera
  5. Nog är det en liten konstnär i lilla Teddy :)

    SvaraRadera
  6. Teddy = bäst.
    LILLIAN jag saknar KONST i din blogg visa dina tavlor. :)<3

    SvaraRadera